У творчому завданні нам потрібно проаналізувати Веб-квест. Для аналізу я обрала Веб-квест під назвою "Гендерні стереотипи".
http://ito.vspu.net/ENK/2011-2012/kompleks_new_magistru/rob_styd/14_15/Djoha/index.html
Структура даного Веб-квесту складається з таких розділів:
- Вступ - у вступі автор коротко та цікаво описав тему Веб-квесту.
- Мета - у цьому розділі автор зазначив перелік тих знань, умінь і навичок, яких можуть набути студенти, після виконання даного Веб-квесту, хоча, на мою думку, мета сформована не до кінця.
- Завдання - завдання, на мою думку, оформлене не відповідно до вимог (Учні мають знати: Поняття "гендер", "гендерні ролі", та "гендерні стереотипи".Які існують групи гендерних стереотипів. Які існують функції гендерних стереотипів.Знайти в мережі Інтернет відео про гендерні стереотипи в ЗМІ та на роботі), що більше відноситься до мети.
- Процес - у цьому розділі автор описав процес і послідовність дій учнів (1) Група має розділитись на підгрупи по 4 чоловіка. 2) Кожен має обрати собі певну роль (ролі подані в наступному блоці).3) Кожній ролі будуть задані певні завдання. 4) В кожній групі має бути по одному представнику всіх ролей.).
- Ролі - автор визначив ролі та чітко визначив їх завдання.
- Оцінювання - опис критеріїв і параметрів оцінки виконання Веб-квесту, які представляються у вигляді таблиці, автор чітко та ясно розподілив критерії та рівні оцінювання Веб-квесту.
- Джерела - посилання на ресурси, що використовувалися для створення Веб-квесту, які допомогли учням для виконання кожної з ролей.
- Висновок - у цьому розділі підсумовується досвід, одержаний учнями в процесі виконання самостійної роботи над квест-проектом, висновок достатньо висвітлений + додоється презентація даного Веб-квесту.
Немає коментарів:
Дописати коментар